2010年10月26日 星期二

Music in this Autumn

Hi

A wonderful and poetic evening of music making in Autumn.

Thank you very much for all who attended the concert on 26 October 2010 at HK Reader. Thank Izumi (flutist)
and Tak (Oboist), the two very young ladies with high proficiency in musicianship, had given us a wonderful
evening of music from classical to contemporary and Izumi's own compositions, two about cats and one about
Hongkong boys. They are so sweet and beautiful that had further encahnted this wonderful Autumn evening.
Thanks must be given to Timmy of HKReader allowing us to present this type of event in her bookshop, in an
atmospoeshere so literary. Also I must thank Paul, a profesional photographer, an Arts-enthusiast had contributed
his valuable time taking photos for us to help marking memorable moments is our music making. Further thanks
also go to Mr. Henry Chan who sponsored this concert by monetary donation. He is recovering from a minor operation.
Wish him speedy recovery and good health. Lastly I must thank myself, who knows that there are tigers in the mountain
and yet in he goes into the mountain. I think once again, it is the power of love (this time for Arts) has brought this outcome.

I am planning for my fourth presentation. I urgently need musicians/performers (All forms of Arts), should you
know anyone or you yourself who are capable and interesed in my way of Arts making, please contact me direct
by email: sharegivetake@gmail.com or oswaldhilda@gmail.com

Autumn is the most wonderful season in Hong Kong. Enjoy !

oswald

ps. If you want to unsubscribe, please send me a message.
Hallo
Ein wunderbarer und poetischer Abend des Musik-Bildens im Herbst.

Vielen Dank für alle, wer dem Konzert am 26. Oktober 2010 am HK Leser beiwohnte. Bedanken Sie Sich bei Izumi (Flötenspieler)
und Tak (Oboist), die zwei sehr jungen Damen mit hohen Kenntnissen in der musikalischen Sachverstand, hatte uns einen wunderbaren gegeben
Abend der Musik von klassisch bis Zeitgenossen und die eigenen Zusammensetzungen von Izumi, zwei über Katzen und ein darüber
Hongkong-Jungen. Dort sind so süß und schön, der weiter encahnted diesen wunderbaren Herbstabend hatte.
Dank muss Timmy von HKReader das Gewähren von uns gegeben werden, diesen Typ des Ereignisses in ihrer Buchhandlung, in zu präsentieren
so literarischer atmospoeshere. Auch ich muss mich bei Paul, einem profesional Fotografen bedanken, ein Kunstanhänger hatte beigetragen
seine wertvolle Zeit nehmend Fotos für uns, um kennzeichnenden denkwürdigen Momenten zu helfen, ist unser Musik-Bilden. Weiterer Dank
gehen Sie auch zu Herrn Henry Chan, der dieses Konzert durch die Geldspende sponserte. Er erholt sich von einer geringen Operation.
Wünschen Sie ihn schnelle Wiederherstellung und gute Gesundheit. Letzt muss ich mich bedanken, wer weiß, dass es Tiger im Berg gibt
und noch in tritt er in den Berg ein. Ich denke noch einmal, es ist die Macht der Liebe (dieses Mal für Künste) hat dieses Ergebnis gebracht.

Ich plane für meine vierte Präsentation. Ich brauche dringend Musiker/Darsteller (Alle Formen von Künsten), sollen Sie
kennen Sie irgendjemanden oder Sie selbst, die fähig sind und interesed in meinem Weg des Kunstbildens, setzen Sie sich mit mir bitte direkt in Verbindung
durch die E-Mail: sharegivetake@gmail.com oder oswaldhilda@gmail.com

Herbst ist die wunderbarste Jahreszeit in Hong Kong. Genießen Sie!

Oswald

ps. Wenn Sie ununterschreiben wollen, senden Sie mir bitte eine Nachricht

沒有留言:

張貼留言